CIPO, present a la Festa de les Capacitats
CIPO va participar, juntament amb altres entitats, a la Cercavila de gegants i capgrossos, a la mostra d’entitats i als actes musicals.
Feu clic al següent enllaç i veureu les fotos de la jornada : http://go4.es/0aEQ
El passat diumenge dia 27 de novembre es va celebrar a la Plaça Doctor Robert de Sabadell la Jornada Som Capaços !! Festa de les Capacitats. La jornada va formar part d’una sèrie d’activitats que es van fer al llarg de la setmana, organitzades per les entitats que formen part del Consell Municipal de Persones amb Discapacitat, amb motiu de la celebració, el proper 3 de desembre, del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.
CIPO va participar, juntament amb altres entitats, a la Cercavila de gegants i capgrossos amb el gegant “Cisquet”, a la mostra d’entitats amb la paradeta de productes artesanals, així com als actes musicals amb l’actuació de la coral .
La jornada va ser un èxit que tothom va poder gaudir.
